Menu
Το καλάθι σας

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
  • Συγγραφείς: ΚΑΖΑΖΗΣ
  • ISBN: 9789603518716
  • Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  • Σελίδες: 600
  • Διαστάσεις: 24x17
  • Έτος Έκδοσης: 2011
45,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 42,45€

Το Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του. Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στην ύλη ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων. (...) Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν ή να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο. Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών, καθώς και άλλων ΑΕΙ, ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.


Περιεχόμενα

Ευχαριστίες
Πρόλογος
1 Εισαγωγή στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
2 Οι Ιδιαιτερότητες του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
3 Το Περιβάλλον του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
4 Η Συμπεριφορά των Καταναλωτών Φαρμακευτικών Προϊόντων
5 Η Συμμόρφωση ως Κύρια Έκφραση της Συμπεριφοράς των Ασθενών
6 Η Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων Συνταγογράφησης ή Αγοράς Φαρμακευτικών Προϊόντων
7 Η Στρατηγική Μάρκετινγκ
8 Έννοια και Χαρακτηριστικά της Φαρμακευτικής Αγοράς
9 Η Τμηματοποίηση της Αγοράς Φαρμακευτικών Προϊόντων
10 Οι Στρατηγικές Στόχευσης των Φαρμακευτικών Εταιρειών
11 Έννοια και Περιεχόμενο του Μείγματος Μάρκετινγκ στον Φαρμακευτικό Κλάδο
12 Έννοια, Ιδιαιτερότητες και Τυπολογία των Φαρμακευτικών και Συναφών Προϊόντων
13 Η Διαδικασία Ανακάλυψης και Ανάπτυξης Φαρμακευτικών Προϊόντων
14 Τα Στρατηγικά Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα των Φαρμακευτικών Προϊόντων
15 Τα Χαρακτηριστικά Αναγνωσιμότητας των Φαρμακευτικών Προϊόντων
16 Η Έννοια του Κύκλου Ζωής των Προϊόντων
17 Το Χαρτοφυλάκιο Προϊόντων μιας Φαρμακευτικής Εταιρείας
18 Η Τιμολογιακή Πολιτική των Φαρμακευτικών Προϊόντων
19 Η Διανομή των Φαρμακευτικών και Συναφών Προϊόντων
20 Η Προώθηση των Φαρμακευτικών Προϊόντων
21 Η Διαφήμιση των Φαρμακευτικών Προϊόντων
22 Δημόσιες Σχέσεις, Δημοσιότητα και Χορηγίες στον Φαρμακευτικό Κλάδο
23 Οι Εταιρικές Κρίσεις στον Φαρμακευτικό Κλάδο και η Διαχείριση τους
24 Η Εταιρική Φήμη των Φαρμακευτικών Εταιρειών
25 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Ηθική Συμπεριφορά των Φαρμακευτικών Εταιρειών
26 Η Προσωπική Πώληση Φαρμακευτικών και Συναφών Προϊόντων
27 Detailing - Η Επαφή του Ιατρικού Επισκέπτη με τον Γιατρό
28 Η Εφαρμογή του Key Account Management από τις Φαρμακευτικές Εταιρείες
29 E-Health και Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
30 E-detailing: Η Αναδυόμενη Μορφή της Ιατρικής Ενημέρωσης
31 Τα Κοινωνικά Μέσα στη Φαρέτρα του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
32 Πώς να Προετοιμάσετε την Είσοδό σας στο Ηλεκτρονικό Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
33 Δεοντολογικές Αρχές, Κώδικες και Μηχανισμοί Ελέγχου του Ηλεκτρονικού Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
34 Οι Στρατηγικές Εμπορικής Ανάπτυξης των Φαρμακευτικών Εταιρειών
35 Η Έρευνα Αγοράς στον Φαρμακευτικό Κλάδο
36 Οι Προβλέψεις Πωλήσεων Φαρμάκων και Υγειονομικών Υλικών
37 Ο Σχεδιασμός του Προγράμματος Μάρκετινγκ
Ευρετήριο 1 - Φαρμακευτικών Εταιρειών και Προϊόντων
Ευρετήριο 2 - Οργανισμών
Κατάλογος Πινάκων
Κατάλογος Διαγραμμάτων
Κατάλογος Γραφημάτων
Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία/Αρθρογραφία
Ελληνόγλωσση Βιβλιογραφία/Αρθρογραφία

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Κακή Καλή